torsdag 18 augusti 2011

What r words if you really don't mean them when u say them

Hej! Försökte uppdatera imorse, men det funka inte av någon konstig anledning..? 
Iallafall, idag har jag vart med emma. Hon kom hit igår & sov här tills idag. :) 
Igår kväll tittade vi på film, Min låtsas fru! Den var faktiskt väldigt bra & rolig. 
Och igår morse var vi på Liseberg! Var inte där jättelänge, men sedan drog vi in till stan & jag köpte ett par Uggs! :) 
Nu har jag iallafall precis kommit hem från träningen, jag är btw vääääldigt glad :D För imon släpps Jedward biljetterna till deras konsär som är den 17 September här i Sverige. Och våra föräldrar har gått med på att vi får åka dit om vi får biljetter. Så emmas pappa ska försöka fixa några till oss imon. Det är bara 1000 biljetter, så det är inte så stor chans att vi får.. 
Men jag hoppas verkligen!!! Att vi får tag i några. Hoppas ni haft en bra dag & får en bra kväll.
Slänger in ett inlägg till lite senare om en stund igen.
P.S klockan till min blogg stämmer inte det står helt fel tid.. Ska försöka fixa den. Puss!


bild från igår :pPppP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar